viernes, 6 de junio de 2008

Aprenentatge en línia

La meva experiència com a aprenent en línia és força curta, ja que va començar en el moment en què vaig entrar a aquesta universitat ara farà quatre anys. Recordo que al principi em va costar una mica entendre com funcionaven les interfícies del campus global i del moodle, però la veritat és que tot va ser qüestió d’acostumar-s’hi.

Pel que fa als gèneres electrònics, he de dir que no va ser fins que varem començar aquesta assignatura que vaig obrir el meu primer bloc, crear la meva pròpia wiki i també en aquesta assignatura ha estat el primer cop que he participat en un xat amb tanta gent com ho varem fer en aquella sessió de seminari. És per tot això que puc dir que aquesta assignatura ha estat, per a mi, com una iniciació a tot aquest món format per les TIC.

A partir de la meva curta experiència podria dir que l’aprenentatge en línia em sembla un aprenentatge molt útil i força còmode, ja que l’aprenent pot seguir el seu propi ritme, pot treballar principalment des de casa, es pot centrar en allò que li interessa més i deixar de banda altres aspectes que no li interessin tant, etc. No obstant això, penso que aprendre en línia és una tasca més complicada del que en un principi pot semblar, ja que per aprendre en línia s’ha de ser molt organitzat i sobretot molt constant.

5 comentarios:

inma dijo...

hola!

sí, la veritat és que no ha sigut fàcil -sobretot al principi- però crec que ha merescut la pena, no?

això si, quina feinada!

Ens veiem per classe!

isaura dijo...

Hola!

Jo també vaig començar a fer servir l'aprenentatge en línia quan vaig entrar a la universitat. Curiós, oi? Perquè de fet, fa la tira d'anys que fem servir l'ordinador per fer treballs, buscar informació,...

Isaura

eLiSa dijo...

Aixxx Andreita! Pues tot costa! Bé, supós que això de fer un bloc ha estat per les dues una nova experiència. Jo estic pensat fer-me'n un per quan estigui a Helsinki. tu podries obrir-ne un des de Londres i ens deixem comentaris! JEJEJJJEJJEJ

Vista la comunitat 3a!

MUAAAAAAAAAAAAA

Unknown dijo...

Crec que la nostra generació som una mica el conillet d'indies: pel pla bolonya, per les TIC, etc. Suposo que els que venen darrera ho tindran més fàcil perquè ja hi estan acostumats. Bé, quan siguem grans els contarem als néts que la nostra generació va viure la revolució tecnológica de ple. :D

Maria

Eva Revilla dijo...

Hola!

El meu primer contacte amb les noves tecnologies també ha estat a la Pompeu. Abans feia treballs a l'ordinador i consultava internet, però no havia descobert el potencial com a plataforma d'aprenentatge.

És una de les millors coses que m'emporto de la carrera.

Eva