lunes, 28 de abril de 2008

And the winner is...

Després de pensar-ho durant uns minuts, he decidit que el premi de millor professor de llengües que he tingut mai és pel tutor que vaig tenir l’últim any que vaig ser a l’Oak House British School. En Richard J., aquest és el seu nom, és el professor d’anglès més divertit que he tingut mai; recordo que les seves classes sempre passaven super ràpid i eren d’allò més entretingudes i, sobretot, eficaces.

Una de les moltes activitats que fèiem era que un cop per setmana portava una cançó diferent, ens repartia la lletra i després la cantàvem tots junts. Aquesta era una bona manera d’aprendre nou vocabulari i també de practicar la pronunciació. Les cançons que cantàvem eren d’artistes tan coneguts com Els Beatles o Elvis Presley; una de les meves preferides és la que he copiat a continuació:

RETURN TO SENDER! by Elvis Presley

(Return to sender, return to sender.)
I gave a letter to the postman –he put it in his sack
By early next morning –he brought my letter back.
(She wrote upon it...)
Return to sender, Address Unknown;
No such number, No such zone
We had a quarrel, A lovers’ smack!
I write “I’m sorry!” but my letter keeps coming back!

So when I dropped it in the mailbox, I sent it special ‘D’
By early next morning it came right back to me
(She wrote upon it...)
Return to sender, Address Unknown,
No such PERSON, No such zone
This time I’m ‘gonna’ take it myself and put it right in her hand
And if it comes back, the very next day, then I’ll understand...
(The writing on it...)
Return to sender, Address Unknown,
No such number, no such zone
Return to sender, return to sender, return to sender...

4 comentarios:

Eva Revilla dijo...

Quina sort amb el professor!
Això de fer servir cançons per aprendre sempre m'ha agradat molt. Per desgràcia, no els profes que he tingut no estaven massa "por la labor". Només recordo un dia que en vam fer una d'en Leonard Cohen.

Eva

inma dijo...

hola!

a la meua escola també ens ficaven cançons però no eren tan xules com aquesta, ajja. Crec que una de les més famoses va ser una de Chert ¬¬'

Ens veiem per aquí,

Inma

pd: jo no he anat mai a cap escola anglesa o alemanya, però tinc claríssim que si tinc fills els matricularé només que pugui; crec que és una oportunitat que no es pot desperdiciar.

eLiSa dijo...

Crec que t’has de sentir afortunada per tenir un profe tan divertir. La meva profe de l’escola també ens feia aprendre cançons, però a diferencia del teu que era una mica modern i sabia triar bones cançons, la meva ens feia cantar: “red, red, red, red bus...” Imagina!!!

Una abraçada!

Elisa!

isaura dijo...

Hola!!
A mi només em posaven cançons quan acabàvem un tema i la cançó que hi havia al final del llibre li agradava a la profe o quan "ens ho mereixíem". La millor de totes va ser Runaway de The Corrs, però a aquelles alçades ja ens sabíem la lletra...

Isaura